مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-10اقتصادي

دلایل استقبال بالا از تلویزیون های شیائومی  در ایران


شیائومی در حال آماده سازی برای رونمایی از تلویزیون های جدید خود است و بدون شک در کشور ما، محصولات این شرکت با استقبال بی نظیری روبرو می شوند که یکی از دلایل آن، - قیمت مناسب تلویزیون شیائومی می باشد.

این برند را اگر روی کفه ترازو با دیگر سازنده ها قرار دهیم، می بینیم که تجربه کاری کوتاه تری دارد اما در همین مدت کم توانسته جای خود را در بازار به ویژه بازار ایران باز کند.

شیائومی یک برند چینی است و کاتالوگ محصولاتش تنها به تلویزیون ختم نمی شود بلکه در زمینه ساخت گجت ها و گوشی موبایل هم توانسته موفقیت هایی کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ژیارکالا، اگر می خواهید از زیبایی های طبیعت الهام بگیرید یک تلویزیون شیائومی پا به پای شما می آید! تلویزیون های شیائومی بدون هیچ زحمتی به زندگی روزانه شما رنگ می پاشند پس در اینجا یک امتیاز 5 ستاره ای به این شرکت تازه متولد شده چینی بدهکاریم.

با بالارفتن قیمت دلار، بدون شک، قیمت تلویزیون شیائومی نیز در بازار دستخوش تغییرات می شود اما با این حال، هنوز این مدل ها در صدر جدول اقتصادی جای گرفته اند و این را تلویزیون های حاضر در بازار گواهی می دهند؛ پس می توان گفت مقرون به صرفه بودن یکی از دلایل خرید تلویزیون شیائومی در بازار ایران است؛ از طرفی دیگر این شرکت برگ برنده را در دست گرفته؛ چون همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل استقبال بالا از تلویزیون های شیائومی  در ایران

دلایل استقبال بالا از تلویزیون های شیائومی  در ایران